Naam:
Foto’s:
794

Over mij

Dag iedereen,

Ik ben Esther Vandebeeck, 22 jaar en studeer psychologie in Leuven. Ik heb reeds drie jaar Toegepaste Psychologie gestudeerd in Antwerpen. Ik hoop later als psycholoog een brug te kunnen bouwen tussen het werk -en privéleven van volwassenen die mijn hulp nodig hebben.

Mij studie heeft een hele belangrijke rol gespeeld in de keuze tot vrijwilligerswerk en vervolgens de keuze ivm de inhoud van het project. Veel projecten in het buitenland richten zich echter tot kinderen en maar enkele onder hen ook op volwassenen.    Na twee maanden vrijwilligerswerk ben ik van plan om ook de rest van de wereld te ontdekken.

Ik hoop echter door de vele reizen, de verschillende continenten en culturen, een visie over de wereld en mezelf te vormen. Ik weet dat ik enorm veel zal bijleren en ik wil dit alles heel graag met jullie delen..

Veel plezier met mijn blog!

Over mijn reis

Mijn reis start in Zuid-Afrika net ten zuiden van Durban. Hier zal ik me acht weken inzetten voor het vrijwilligersproject van het Wentworth Victim Friendly Centre. Het is een trauma centrum waar dagdagelijks de vrouwen van Wentworth en de vrijwilligers zich inzetten voor de slachtoffers van huiselijk geweld, seksueel misbruik, alcohol en drugs in deze community van Zuid-Afrika (Durban).
Indien je meer informatie wenst over Be More en het project dan kan u vrijblijvend een kijkje nemen via volgende link: http://www.be-more.nl/vrijwilligerswerk/bestemmingen/zuid-afrika/wentworth-victim-friendly-centre

Vervolgens neem ik vier weken de tijd om langs de westkust van Noord-Amerika te trekken. Na de warmte van Zuid-Afrika en califonië waag ik me drie weken in Alaska, in Eagle River. Daar bezoek ik vrienden van mijn ouders.

Mijn reis zal eindigen in het prachtige Indonesië, waar ik zal backpacken door de eilanden Java, Bali en Lombok.

Totsiens! Goodbye! selamat tinggal!

Bezochte landen

Ik heb 19 landen (8%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Hongarije, Ierland, Indonesië, Italië, Kroatië, Lesotho, Marokko, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Slovenië, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zuid-Afrika, Zwitserland.